selamat datang

komen jagan x komen

Friday 8 July 2011

keseronokan pertama kali ke kuala terengganu

emmm...harini aku dan kawan-kawan akan mengikuti rombongan ke Kuala Terengganu...Rasa tak sabar untuk sampai disana memandangkan pertama kali aku ingin menjejakkan kaki di kawasan yang selami ini aku hanya mendengar cerita keindahannya dari kawan-kawan.


Setelah jauh perjalanan kami lalui, akhirnya kami sampai di Kuala Terengganu. Tempat pertama sekali aku dapat kunjungi ialah Tamadun Islam. Pelbagai benda yang dapat aku saksikan disana, contohnya keunikan pelbagai jenis masjid yang terdapat dari seluruh dunia.Aku sempat juga mengambil gambar sebagai tanda kenangan aku ke tempat tersebut.Dibawah ini aku lampirkan beberapa keping gambar sebagai tontonan semua betapa indahnya tempat yang aku dapat kunjungi.
emmm...harini aku dan kawan-kawan akan mengikuti rombongan ke Kuala Terengganu...Rasa tak sabar untuk sampai disana memandangkan pertama kali aku ingin menjejakkan kaki di kawasan yang selami ini aku hanya mendengar cerita keindahannya dari kawan-kawan.









No comments:

Post a Comment

tolong kami bantu kami

Name:
kalau anda ada pendapat sila nyatakan
hantarkan sebarang komen jika ada

Form provided by Freedback.